selamat datang di blog saya, semoga dapat bermanfaat..amien

Rabu, 21 April 2010

Sayatan Hati


Bila rasa sayang tiada lagi di hatimu
Buanglah aku dari kaca fikiranmu
Bila rasa tulus tiada di hatimu
Singkirkanlah aku dari dalam hatimu

Bila tiada kebahagiaan di hatimu
Jauhkanlah aku dari kehidupanmu
Bila Tiada kedamaian di hatimu
Keluarkanlah aku dari palunghatimu

Bila Tiada kerinduan di hatimu
Jangan kau tanam kerinduan di hatiku
Bila tiada kesungguhan di hatimu
Jangan kau lambungkan anganku

Biarkan semuanya berlalu
Bila cinta di pertahankan tetaplah layu
Karena aku sudah tak ada di hatimu
Cukuplah kurasakan pilu

Wahai kekasihku
Bila kau berlabuh pada hati yang baru
Ingatlah aku yang pernah bersinggah di hatimu
Walau hanya kepalsuan yang kau berikan padaku

2 komentar:

ida aida mengatakan...

meski cinta tak lagi bersemayam di hatimu
namun igatlah kita pernah bersatu
meski cinta akhirnya tak dapat menyatukan hati kita
biarkan cinta tetap bersemayan di dada

blog islami mengatakan...

bila cinta bersemayam di dada
kesedihan akan terukir dengan rasa
tak mudah melupakan indahnya cinta
karena rasa adalah mesteri cinta

Posting Komentar

 
Copyright © 2010 blog islami | Design : Noyod.Com Sponsored by NewBloggerTemplates